+ Stugweekend

Drar ut på en mini-weekend-fast-det-är-torsdag till Siggies stuga idag. Vi åker vid halv 4 och spenderar hela dagen där. Även natten och morgondagen också. Nu ska vi få pricka av massor saker på våran sommarlista, så det kommer kännas skönt. Vi ska vara helt själva där ute och om jag känner mig själv rätt kommer mina tankar om alla skräckfilmer komma upp, om alla ungdomar som åker ut till stugor. Jo det finns ju ett xx antal sånna. Men det ska nog gå bra förhoppningsvis. Eftersom att detta inlägg är tidsinställt så kan jag också passa på att säga att jag är och badar just nu och åker direkt efter det. Min kamera kommer att hänga med till stugan såklart och på fredag bjuder jag på en massa bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0